Zarząd Powiatu w Hrubieszowie ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze – Dyrektora Powiatowego Zarządu Dróg w Hrubieszowie

Oferty pracy, Poniedziałek, 4 lipca 2022

Załącznik
do uchwały nr 605/2022
Zarządu Powiatu w Hrubieszowie
z dnia 4 lipca 2022 roku



Hrubieszów, dnia 4 lipca 2022 roku




OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE KIEROWNICZE
STANOWISKO URZĘDNICZE




Zarząd Powiatu w Hrubieszowie ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze – Dyrektora Powiatowego Zarządu Dróg w Hrubieszowie
I.    Określenie stanowiska: Dyrektor Powiatowego Zarządu Dróg w Hrubieszowie
Wymiar czasu pracy: pełny etat


II.    Określenie wymagań związanych ze stanowiskiem:
1.    Wymagania  niezbędne:
1)    obywatelstwo polskie,
2)    wykształcenie wyższe,
3)    co najmniej  5 - letni staż pracy,
4)    doświadczenie zawodowe na stanowisku kierowniczym,
5)    pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
6)    niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
7)    stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku,
8)    nieposzlakowana opinia,
9)    brak zakazu pełnienia funkcji kierowniczych związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o których mowa w art. 31 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r.  o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 289, późn. zm.),
2.    Wymagania dodatkowe:
1)    znajomość problematyki organizacji i zarządzania drogami publicznymi,
2)    znajomość przepisów prawa w szczególności ustawy o: drogach publicznych, finansach publicznych, samorządzie powiatowym, pracownikach samorządowych, prawo zamówień publicznych oraz aktów wykonawczych do w/w ustaw,
3)    uprawnienia budowlane o specjalności drogowej,
4)    umiejętność organizacji pracy własnej oraz zarządzania zespołem ludzkim
i powierzonym mieniem, odpowiedzialność, umiejętność pracy w zespole, zaangażowanie, wysoka kultura osobista, zdolność negocjowania, asertywność, zdolność analitycznego myślenia, odporność na stres i umiejętność przeciwdziałania oraz rozwiązywania sytuacji konfliktowych, samodzielność, dyspozycyjność, komunikatywność.
5)    prawo jazdy kat. B.


III.    Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
1)    organizacja całokształtu zadań Powiatowego Zarządu Dróg związanych
z planowaniem, budową, modernizacją, utrzymaniem i ochroną dróg powiatowych,
2)    kierowanie działalnością jednostki i zapewnienie jej prawidłowego funkcjonowania,
3)    racjonalne gospodarowanie funduszami i składnikami majątku pozostającymi w dyspozycji jednostki,
4)    składanie oświadczeń woli w zakresie praw i zobowiązań majątkowych zgodnie z upoważnieniem Zarządu Powiatu,
5)    reprezentowanie Powiatowego Zarządu Dróg na zewnątrz,
6)    opracowywanie planów działania jednostki i przedkładanie sprawozdań z ich wykonania,
7)    przekazywanie Staroście informacji na temat sytuacji finansowej i bieżącej jednostki,
8)    pełnienie roli pracodawcy wobec pracowników Powiatowego Zarządu Dróg i wykonywanie wszelkich czynności z zakresu prawa pracy,
9)    współpraca z organami administracji rządowej, samorządowej, organizacjami pozarządowymi oraz osobami fizycznymi i prawnymi.


IV.    Warunki pracy na stanowisku:
1)    praca decyzyjna na stanowisku kierowniczym wymagająca kierowania zespołem ludzkim,
2)    praca przy komputerze o charakterze administracyjno- biurowym w systemie jednozmianowym,
3)    umowa o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,
4)    miejsce wykonywania pracy: Powiatowy Zarząd Dróg w Hrubieszowie, ul. Grabowiecka 18b, 22 – 500 Hrubieszów.

V.    Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce:
W czerwcu 2022 roku wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w  Powiatowym Zarządzie Dróg  w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej  oraz  zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosił poniżej 6 %.


VI.    Wymagane dokumenty:
1)    CV,
2)    list motywacyjny,
3)    kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
4)    kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy oraz doświadczenie zawodowe,
5)    kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie dodatkowych kwalifikacji,
6)    kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach,
7)    kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (załącznik nr 1 do ogłoszenia),
8)    oświadczenia (załącznik nr 2 do ogłoszenia) podpisane czytelnym podpisem o:
a.    posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych,
b.    korzystaniu z pełni praw publicznych,
c.    nieposzlakowanej opinii,
d.    posiadanym obywatelstwie,
e.    braku prawomocnego skazania wyrokiem sądu za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
f.    stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na danym stanowisku,
g.    brak zakazu pełnienia funkcji kierowniczych związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o których mowa w art. 31 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 289, późn. zm.),
h.    wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji (załącznik nr 3 do ogłoszenia)


Wszystkie kopie dokumentów muszą być potwierdzone „za zgodność z oryginałem” przez składającego aplikację. Brak podpisu na w/w oświadczeniach i innych dokumentach będzie uznany za brak wymagań formalnych.


VII.    Określenie terminu i miejsca składania dokumentów:
Dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem „ Nabór na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze – Dyrektor Powiatowego Zarządu Dróg w Hrubieszowie ” w terminie do dnia 15 lipca 2022 roku w sekretariacie Starostwa Powiatowego w Hrubieszowie ul. Narutowicza 34, w godzinach pracy urzędu lub pocztą (w przypadku przesyłki decyduje data wpływu oferty do urzędu).

VIII.    Dodatkowe informacje:

1)    Oferty niekompletne lub  złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
2)    Dokumenty aplikacyjne (życiorys, list motywacyjny, kwestionariusz osobowy, obowiązek informacyjny) powinny być opatrzone czytelnym własnoręcznym podpisem przez osobę ubiegająca się o zatrudnienie.
3)    Kserokopie dokumentów aplikacyjnych powinny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez osobę ubiegającą się o zatrudnienie poprzez złożenie własnoręcznego podpisu (za zgodność z oryginałem, data, czytelny podpis).
4)    Brak podpisu na dokumentach aplikacyjnych będzie uznany za brak spełnienia wymagań formalnych.
5)    Kandydaci spełniający wymagania formalne, kwalifikujący się do dalszego etapu naboru, będą powiadamiani telefonicznie o terminie i miejscu przeprowadzenia testu kwalifikacyjnego oraz rozmowy kwalifikacyjnej przez sekretarza Komisji, w ciągu 5 dni od daty otwarcia ofert. W przypadku niemożności telefonicznego skontaktowania się z kandydatem w tym terminie Komisja wyklucza kandydata z dalszego postępowania rekrutacyjnego. W składanych dokumentach aplikacyjnych należy obowiązkowo wskazać numer telefonu do celów prowadzonej rekrutacji.
6)    W przypadku niestawienia się kandydata na test kwalifikacyjny lub rozmowę kwalifikacyjną Komisja wyklucza go z dalszego postępowania rekrutacyjnego.
Od decyzji Komisji nie przysługuje odwołanie.
7)    Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Powiatu Hrubieszowskiego (http://bip.starostwo.hrubieszow.pl/) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Starostwa Powiatowego w Hrubieszowie ul. Narutowicza 34, 22-500 Hrubieszów.
8)    Po upływie trzech  miesięcy od dnia upowszechnienia wyników naboru, nieodebrane przez kandydatów dokumenty zostaną protokolarnie zniszczone.
9)    Osobą upoważnioną do kontaktów z kandydatami jest Pan Gerard Pisiewicz-Sekretarz Powiatu tel.  84 696 50 68 wew.26.

 

 

 /-/ Wicestarosta    /-/Czł. Zarządu Powiatu    /-/Czł.Zarządu Powiatu    /-/Czł. Zarządu Powiatu

 Matek Kata        Andrzej Barczuk                      Marcin Zając                  Paweł Augustynek



Pliki do pobrania