Ogłoszenie Starosty Hrubieszowskiego o naborze na wolne stanowisko urzędnicze w Wydziale Komunikacji i Drogownictwa
Oferty pracy, Piątek, 17 czerwca 2022Załącznik do Zarządzenia
Nr 61/2022
Starosty Hrubieszowskiego
z dnia 17 czerwca 2022 roku
Hrubieszów, dnia 17 czerwca 2022 roku
Ogłoszenie Starosty Hrubieszowskiego o naborze na wolne stanowisko urzędnicze
w Wydziale Komunikacji i Drogownictwa
I. Nazwa i adres jednostki: Starostwo Powiatowego w Hrubieszowie ul. Narutowicza 34, 22-500 Hrubieszów
II. Określenie stanowiska: podinspektor ds. wydawania i cofania uprawnień do kierowania pojazdami
III. Wymiar czasu pracy: pełny etat
IV. Określenie wymagań związanych ze stanowiskiem.
1. Wymagania niezbędne stawiane kandydatom:
1) obywatelstwo polskie,
2) wykształcenie wyższe,
3) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
4) niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
5) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku,
6) nieposzlakowana opinia.
2. Wymagania dodatkowe stawiane kandydatom:
1) Znajomość aktów prawnych:
a) ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym,
b) ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych,
c) ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego,
d) ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. prawo o ruchu drogowych,
e) ustawy z dnia 5 stycznia 2011 r. o kierujących pojazdami.
2) Odpowiedzialność, komunikatywność w mowie i w piśmie, umiejętność pracy
w zespole, obowiązkowość, dokładność, dyspozycyjność.
V. Warunki zatrudnienia:
1) Praca administracyjno-biurowa w systemie jednozmianowym.
2) Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie.
3) Zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy.
4) Miejsce wykonywania pracy: Starostwo Powiatowe w Hrubieszowie,
ul. mjr H. Dobrzańskiego „Hubala”1 , 22-500 Hrubieszów.
5) W maju 2022 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Starostwie Powiatowym w Hrubieszowie rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej
i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosił poniżej 6 %.
VI. Zakres wykonywanych zadań:
1) Prowadzenie spraw związanych z wydawaniem praw jazdy.
2) Przygotowanie decyzji o kierowaniu na badania lekarskie kierującego pojazdem
w przypadkach nasuwających zastrzeżenia co do stanu zdrowia.
3) Przyjmowanie zawiadomień o wydaniu postanowienia o zatrzymaniu prawa jazdy przez prokuratora.
4) Przygotowanie decyzji o zatrzymaniu prawa jazdy.
5) Przyjmowanie od Policji zatrzymanego prawa jazdy oraz odsyłanie do właściwego organu państwa, w którym zostało ono wydane.
6) Przygotowanie decyzji o cofnięciu uprawnienia do kierowania pojazdem silnikowym oraz decyzji o przywróceniu kierowcy uprawnienia.
7) Prowadzenie spraw związanych z wydawaniem międzynarodowych praw jazdy oraz wprowadzanie danych do systemu teleinformatycznego.
8) Przyjmowanie od kierowców zawiadomień o zgubieniu prawa jazdy
i wydawanie wtórników prawa jazdy.
VII. Wymagane dokumenty:
1) CV,
2) Wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (załącznik nr 1 do ogłoszenia),
3) list motywacyjny,
4) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
5) oświadczenia podpisane czytelnym podpisem o:
a. posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych,
b. korzystaniu z pełni praw publicznych,
c. nieposzlakowanej opinii,
d. posiadaniu obywatelstwa polskiego,
e. braku prawomocnego skazania wyrokiem sądu za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
f. stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na danym stanowisku,
g. wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji wraz z klauzulą informacyjną (załączniki nr 2,3 do ogłoszenia).
6) kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeżeli kandydat chce skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 530)
7) inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
Wszystkie kopie dokumentów muszą być potwierdzone „za zgodność z oryginałem” przez składającego aplikację. Brak podpisu na w/w oświadczeniach i innych dokumentach będzie uznany za brak wymagań formalnych. Dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem "Nabór na wolne stanowisko urzędnicze: podinspektor ds. wydawania i cofania uprawnień do kierowania pojazdami” do dnia 1 lipca 2022 roku w Starostwie Powiatowym w Hrubieszowie ul. Narutowicza 34, 22-500 Hrubieszów w godzinach pracy urzędu lub pocztą (w przypadku przesyłki decyduje data wpływu oferty do urzędu).
Postanowienia końcowe:
1)Oferty niekompletne lub złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
2)Dokumenty aplikacyjne (życiorys, list motywacyjny, kwestionariusz osobowy, obowiązek informacyjny) powinny być opatrzone czytelnym własnoręcznym podpisem przez osobę ubiegającą się o zatrudnienie.
3)Kserokopie dokumentów aplikacyjnych powinny być poświadczone za zgodność
z oryginałem przez osobę ubiegającą się o zatrudnienie poprzez złożenie własnoręcznego podpisu ( za zgodność z oryginałem, data, czytelny podpis).
4)Brak podpisu na dokumentach aplikacyjnych będzie uznany za brak spełnienia wymagań formalnych.
5)Kandydaci spełniający wymagania formalne, kwalifikujący się do dalszego etapu naboru, będą powiadamiani telefonicznie o terminie i miejscu przeprowadzenia testu kwalifikacyjnego oraz rozmowy kwalifikacyjnej przez sekretarza Komisji, w ciągu 5 dni od daty otwarcia ofert. W przypadku niemożności telefonicznego skontaktowania się
z kandydatem w tym terminie Komisja wyklucza kandydata z dalszego postępowania rekrutacyjnego. W składanych dokumentach aplikacyjnych należy obowiązkowo wskazać numer telefonu do celów prowadzonej rekrutacji.
6)W przypadku niestawienia się kandydata na test kwalifikacyjny lub rozmowę kwalifikacyjną Komisja wyklucza go z dalszego postępowania rekrutacyjnego. Od decyzji Komisji nie przysługuje odwołanie.
7)Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Powiatu Hrubieszowskiego (http://bip.starostwo.hrubieszow.pl/) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Starostwa Powiatowego w Hrubieszowie ul. Narutowicza 34, 22-500 Hrubieszów.
8)Po upływie trzech miesięcy od dnia upowszechnienia wyników naboru, nieodebrane przez kandydatów dokumenty zostaną protokolarnie zniszczone.
9)Osobą upoważnioną do kontaktów z kandydatami jest Sekretarz Powiatu Pan Gerard Pisiewicz tel. 84 696 50 68 wew.26.
/-/ Starosta
Aneta Karpiuk