Ogłoszenie Starosty Hrubieszowskiego o naborze na wolne stanowisko urzędnicze w Wydziale Komunikacji i Drogownictwa

Oferty pracy, Piątek, 11 lutego 2022

                                                                                                                          Załącznik do Zarządzenia
                                                                                                                          Nr 18/2022
                                                                                                                          Starosty Hrubieszowskiego
                                                                                                                          z dnia 11 lutego 2022 roku


                                                                                                                Hrubieszów, dnia 11 lutego 2022 roku


Ogłoszenie Starosty Hrubieszowskiego o naborze na wolne stanowisko urzędnicze
w Wydziale Komunikacji i Drogownictwa

I.    Nazwa i adres jednostki: Starostwo Powiatowego w Hrubieszowie  
ul. Narutowicza 34, 22-500 Hrubieszów
II.    Określenie stanowiska: podinspektor ds. zarządzania ruchem oraz usuwania pojazdów i prowadzenia parkingu
III.    Wymiar czasu pracy: pełny etat
IV.    Określenie wymagań związanych ze stanowiskiem.
1.    Wymagania  niezbędne stawiane kandydatom:
1)    obywatelstwo polskie,
2)    wykształcenie wyższe o kierunkach prawo, administracja,  
3)    pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
4)    niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
5)    stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku,
6)    nieposzlakowana opinia.
2.    Wymagania dodatkowe stawiane kandydatom:
1)    Znajomość aktów prawnych:
a)    ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym,
b)    ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych,
c)    ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego,
d)    ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. prawo o ruchu drogowych.
2)    Odpowiedzialność, komunikatywność w mowie i w piśmie, umiejętność pracy
w zespole, obowiązkowość, dokładność, dyspozycyjność.

V.    Warunki zatrudnienia:
1)    Praca administracyjno-biurowa w systemie jednozmianowym.
2)    Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie.
3)    Zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy.
4)    Miejsce wykonywania pracy: Starostwo Powiatowe w Hrubieszowie,
ul. mjr H. Dobrzańskiego „Hubala”1 , 22-500 Hrubieszów.
5)    W styczniu 2022 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Starostwie Powiatowym w Hrubieszowie rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej
i społecznej  oraz  zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosił poniżej  6 %.


VI.    Zakres wykonywanych zadań:
1)    zarządzanie ruchem na drogach powiatowych i gminnych;
2)    rozpatrywanie i zatwierdzanie projektów stałej i czasowej organizacji ruchu oraz prowadzenie ich ewidencji;
3)    przeprowadzanie przeglądu i kontroli dróg w zakresie stanu oznakowania pionowego i poziomego oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego;
4)    wydawania zezwoleń na wykorzystanie dróg powiatowych i gminnych w sposób szczególny;
5)    realizowanie spraw związanych z usuwaniem, przechowywaniem i przepadkiem pojazdu usuniętego z drogi na rzecz powiatu;
VII. Wymagane dokumenty:                        
1)    CV,
2)    Wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (załącznik nr 1 do ogłoszenia),
3)    list motywacyjny,
4)    kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
5)    oświadczenia podpisane czytelnym podpisem o:
a)    posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych,
b)    korzystaniu z pełni praw publicznych,
c)    nieposzlakowanej opinii,
d)    posiadaniu obywatelstwa polskiego,
e)    braku prawomocnego skazania wyrokiem sądu za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
f)    stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na danym stanowisku,
g)    wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji wraz z klauzulą informacyjną  (załączniki nr 2,3 do ogłoszenia).
6)    kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeżeli kandydat chce skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1282 z poźn.zm.).
Wszystkie kopie dokumentów muszą być potwierdzone „za zgodność z oryginałem” przez składającego aplikację. Brak podpisu na w/w oświadczeniach i innych dokumentach będzie uznany za brak wymagań formalnych.
Dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem
 "Nabór na wolne stanowisko urzędnicze podinspektor ds. zarządzania ruchem oraz usuwania pojazdów i prowadzenia parkingu” do dnia 25 lutego 2022 roku w Starostwie Powiatowym w Hrubieszowie ul. Narutowicza 34, 22-500 Hrubieszów w godzinach pracy urzędu lub pocztą (w przypadku przesyłki decyduje data wpływu oferty do urzędu).

Postanowienia końcowe:
1)Oferty niekompletne lub  złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
2)Dokumenty aplikacyjne (życiorys, list motywacyjny, kwestionariusz osobowy, obowiązek informacyjny) powinny być opatrzone czytelnym własnoręcznym podpisem przez osobę ubiegającą się o zatrudnienie.
3)Kserokopie dokumentów aplikacyjnych powinny być poświadczone za zgodność
z oryginałem przez osobę ubiegającą się o zatrudnienie poprzez złożenie własnoręcznego podpisu ( za zgodność z oryginałem, data, czytelny podpis).
4)Brak podpisu na dokumentach aplikacyjnych będzie uznany za brak spełnienia wymagań formalnych.
5)Kandydaci spełniający wymagania formalne, kwalifikujący się do dalszego etapu naboru, będą powiadamiani telefonicznie o terminie i miejscu przeprowadzenia testu kwalifikacyjnego oraz rozmowy kwalifikacyjnej przez sekretarza Komisji, w ciągu 5 dni od daty otwarcia ofert. W przypadku niemożności telefonicznego skontaktowania się
z kandydatem w tym terminie Komisja wyklucza kandydata z dalszego postępowania rekrutacyjnego. W składanych dokumentach aplikacyjnych należy obowiązkowo wskazać numer telefonu do celów prowadzonej rekrutacji.
6)W przypadku niestawienia się kandydata na test kwalifikacyjny lub rozmowę kwalifikacyjną Komisja wyklucza go z dalszego postępowania rekrutacyjnego. Od decyzji Komisji nie przysługuje odwołanie.
7)Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Powiatu Hrubieszowskiego (http://bip.starostwo.hrubieszow.pl/) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Starostwa Powiatowego w Hrubieszowie ul. Narutowicza 34,
22-500 Hrubieszów.
8)Po upływie trzech  miesięcy od dnia upowszechnienia wyników naboru, nieodebrane przez kandydatów dokumenty zostaną protokolarnie zniszczone.
9)Osobą upoważnioną do kontaktów z kandydatami jest Sekretarz Powiatu Pan Gerard Pisiewicz tel.  84 696 50 68 wew.26.
                                        
  /-/ z up. Starosty
    Wicestarosta
     Marek Kata

Pliki do pobrania