Ogłoszenie Starosty Hrubieszowskiego o naborze na wolne stanowisko urzędnicze Dyrektor Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Hrubieszowie

Oferty pracy, Piątek, 27 sierpnia 2021

Załącznik do Zarządzenia
Nr 61/2021
Starosty Hrubieszowskiego
z dnia 27 sierpnia 2021 roku

 

 




Hrubieszów, dnia 27 sierpnia 2021 roku

 

 


Ogłoszenie Starosty Hrubieszowskiego o naborze na wolne stanowisko urzędnicze
Dyrektor Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Hrubieszowie

 

 

 


I)    Nazwa i adres jednostki: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Hrubieszowie ul. Ceglana 58/1, 22-500 Hrubieszów

II)    Określenie stanowiska: Dyrektor Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Hrubieszowie


III)    Wymiar czasu pracy: pełny etat


IV)    Określenie wymagań związanych ze stanowiskiem:
1.    Wymagania  niezbędne stawiane kandydatom:
1)    obywatelstwo polskie,
2)    wykształcenie wyższe magisterskie,
3)    posiadanie co najmniej  5-letniego   stażu  pracy,  w tym co najmniej 3-letni staż pracy w pomocy społecznej, o którym mowa w rozumieniu art. 122 ustawy z dnia 12 marca 2004 roku o pomocy społecznej( t.j.Dz. U. z 2020 r. poz. 1876 z późn. zm.),
4)    posiadanie specjalizacji z zakresu organizacji pomocy społecznej w rozumieniu art. 122 ustawy z dnia 12 marca 2004 roku o pomocy społecznej( t.j.Dz. U. z 2020 r. poz. 1876 z późn. zm.),
5)    pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
6)    niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
7)    brak zakazu pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi,
o których mowa a art. 1 pkt 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 305 z późn. zm.),
8)    stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku,
9)    nieposzlakowana opinia.
2.    Wymagania dodatkowe stawiane kandydatom:
1)    umiejętność kierowania zespołem,
2)    znajomość przepisów z zakresu pomocy społecznej, wspierania rodziny i systemu pieczy zastępczej, rehabilitacji zawodowej i społecznej osób niepełnosprawnych, samorządu powiatowego, finansów publicznych, prawa pracy, postępowania administracyjnego,
3)    samodzielność oraz umiejętność sprawnej organizacji pracy,
4)    rzetelność, komunikatywność, odporność na stres.


V)    Zakres wykonywanych zadań:
1)    organizowanie pracy PCPR w Hrubieszowie,
2)    nadzór nad realizacją zadań PCPR,
3)    wydawanie decyzji w indywidualnych sprawach z zakresu pomocy społecznej,
4)    realizacja zadań wynikających z ustawy o pomocy społecznej oraz rozporządzenia w sprawie orzekania o niepełnosprawności i stopniu niepełnosprawności,
5)    realizacja zadań wynikających z ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej,
6)    realizacja zadań dotyczących rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudniania osób niepełnosprawnych,
7)    realizacja strategii rozwiązywania problemów społecznych w zakresie pomocy dziecku
i pomocy rodzinie, pomocy instytucjonalnej i rehabilitacji osób niepełnosprawnych i jej koordynowanie,
8)    współpraca z sądami w sprawach dotyczących opieki i wychowania dzieci pozbawionych częściowo lub całkowicie opieki rodzicielskiej,
9)    sporządzanie sprawozdań z działalności PCPR,
10)    dokonywanie analizy zjawisk dotyczących zapotrzebowania na świadczenia pomocy instytucjonalnej i rehabilitacji osób niepełnosprawnych oraz pomocy dziecku  i rodzinie,
11)    realizacja projektów finansowanych z funduszy zewnętrznych, w tym ze środków unijnych,
12)    planowanie i realizacja budżetu,
13)    wykonywanie innych zadań wynikających z przepisów ustaw oraz aktów wykonawczych,
a także Statutu i Regulaminu PCPR.

VI)    Warunki zatrudnienia:
1)    Praca administracyjno-biurowa w systemie jednozmianowym na stanowisku kierowniczym.
2)    Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie.
3)    Zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy.
4)    Miejsce wykonywania pracy: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Hrubieszowie  
ul. Ceglana 58/1, 22-500 Hrubieszów.
5)    W lipcu 2021 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Hrubieszowie rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej  oraz  zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosił powyżej 6 %.


VII)    Wymagane dokumenty:
1)    CV,
2)    Wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (załącznik nr 1 do ogłoszenia),
3)    list motywacyjny,
4)    kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
5)    kopie dokumentów potwierdzających staż pracy,
6)    kopie dokumentów potwierdzające  posiadane uprawnienia i umiejętności,
7)    oświadczenia podpisane czytelnym podpisem o:
a.    posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych,
b.    korzystaniu z pełni praw publicznych,
c.    nieposzlakowanej opinii,
d.    posiadaniu obywatelstwa polskiego,
e.    braku prawomocnego skazania wyrokiem sądu za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
f.    stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na danym stanowisku,
g.    braku zakazu pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o których mowa a art. 1 pkt 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r.  o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz 305 z późn. zm.),
h.    wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji (załączniki nr 2,3 do ogłoszenia).
8)    inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.

Wszystkie kopie dokumentów muszą być potwierdzone „za zgodność z oryginałem” przez składającego aplikację. Brak podpisu na w/w oświadczeniach i innych dokumentach będzie uznany za brak wymagań formalnych.
Dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem "Nabór na wolne stanowisko urzędnicze: Dyrektor Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie
w Hrubieszowie do dnia 10 września 2021 roku w Starostwie Powiatowym w Hrubieszowie ul. Narutowicza 34, w godzinach pracy urzędu lub pocztą (w przypadku przesyłki decyduje data wpływu oferty do urzędu).


Postanowienia końcowe:

1)Oferty niekompletne lub  złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
2)Dokumenty aplikacyjne (życiorys, list motywacyjny, kwestionariusz osobowy, obowiązek informacyjny) powinny być opatrzone czytelnym własnoręcznym podpisem przez osobę ubiegająca się o zatrudnienie.
3)Kserokopie dokumentów aplikacyjnych powinny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez osobę ubiegającą się o zatrudnienie poprzez złożenie własnoręcznego podpisu ( za zgodność z oryginałem, data, czytelny podpis).
4)Brak podpisu na dokumentach aplikacyjnych będzie uznany za brak spełnienia wymagań formalnych.
5)Kandydaci spełniający wymagania formalne, kwalifikujący się do dalszego etapu naboru, będą powiadamiani telefonicznie o terminie i miejscu przeprowadzenia testu kwalifikacyjnego oraz rozmowy kwalifikacyjnej przez sekretarza Komisji, w ciągu 5 dni od daty otwarcia ofert. W przypadku niemożności telefonicznego skontaktowania się z kandydatem w tym terminie Komisja wyklucza kandydata z dalszego postępowania rekrutacyjnego. W składanych dokumentach aplikacyjnych należy obowiązkowo wskazać numer telefonu do celów prowadzonej rekrutacji.
6)W przypadku niestawienia się kandydata na test kwalifikacyjny lub rozmowę kwalifikacyjną Komisja wyklucza go z dalszego postępowania rekrutacyjnego. Od decyzji Komisji nie przysługuje odwołanie.
7)Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Powiatu Hrubieszowskiego (http://bip.starostwo.hrubieszow.pl/) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Starostwa Powiatowego w Hrubieszowie ul. Narutowicza 34, 22-500 Hrubieszów.
8)Nabór realizowany jest zgodnie z zasadami określonymi w Zarządzeniu Nr20/2020 Starosty Hrubieszowskiego z dnia 15 kwietnia 2020 roku  w sprawie Regulaminu naboru na wolne stanowiska urzędnicze, w tym kierownicze stanowiska urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Hrubieszowie.
9)Po upływie trzech  miesięcy od dnia upowszechnienia wyników naboru, nieodebrane przez kandydatów dokumenty zostaną protokolarnie zniszczone.
10)Osobą upoważnioną do kontaktów z kandydatami jest Sekretarz Powiatu Pan Gerard Pisiewicz tel.  84 696 50 68 wew.26.

 

 



Starosta
/-/ Aneta Karpiuk


Pliki do pobrania