Ogłoszenie Starosty Hrubieszowskiego o naborze na wolne stanowisko urzędnicze Dyrektor Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Hrubieszowie
Oferty pracy, Piątek, 27 sierpnia 2021Załącznik do Zarządzenia
Nr 61/2021
Starosty Hrubieszowskiego
z dnia 27 sierpnia 2021 roku
Hrubieszów, dnia 27 sierpnia 2021 roku
Ogłoszenie Starosty Hrubieszowskiego o naborze na wolne stanowisko urzędnicze
Dyrektor Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Hrubieszowie
I) Nazwa i adres jednostki: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Hrubieszowie ul. Ceglana 58/1, 22-500 Hrubieszów
II) Określenie stanowiska: Dyrektor Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Hrubieszowie
III) Wymiar czasu pracy: pełny etat
IV) Określenie wymagań związanych ze stanowiskiem:
1. Wymagania niezbędne stawiane kandydatom:
1) obywatelstwo polskie,
2) wykształcenie wyższe magisterskie,
3) posiadanie co najmniej 5-letniego stażu pracy, w tym co najmniej 3-letni staż pracy w pomocy społecznej, o którym mowa w rozumieniu art. 122 ustawy z dnia 12 marca 2004 roku o pomocy społecznej( t.j.Dz. U. z 2020 r. poz. 1876 z późn. zm.),
4) posiadanie specjalizacji z zakresu organizacji pomocy społecznej w rozumieniu art. 122 ustawy z dnia 12 marca 2004 roku o pomocy społecznej( t.j.Dz. U. z 2020 r. poz. 1876 z późn. zm.),
5) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
6) niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
7) brak zakazu pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi,
o których mowa a art. 1 pkt 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 305 z późn. zm.),
8) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku,
9) nieposzlakowana opinia.
2. Wymagania dodatkowe stawiane kandydatom:
1) umiejętność kierowania zespołem,
2) znajomość przepisów z zakresu pomocy społecznej, wspierania rodziny i systemu pieczy zastępczej, rehabilitacji zawodowej i społecznej osób niepełnosprawnych, samorządu powiatowego, finansów publicznych, prawa pracy, postępowania administracyjnego,
3) samodzielność oraz umiejętność sprawnej organizacji pracy,
4) rzetelność, komunikatywność, odporność na stres.
V) Zakres wykonywanych zadań:
1) organizowanie pracy PCPR w Hrubieszowie,
2) nadzór nad realizacją zadań PCPR,
3) wydawanie decyzji w indywidualnych sprawach z zakresu pomocy społecznej,
4) realizacja zadań wynikających z ustawy o pomocy społecznej oraz rozporządzenia w sprawie orzekania o niepełnosprawności i stopniu niepełnosprawności,
5) realizacja zadań wynikających z ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej,
6) realizacja zadań dotyczących rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudniania osób niepełnosprawnych,
7) realizacja strategii rozwiązywania problemów społecznych w zakresie pomocy dziecku
i pomocy rodzinie, pomocy instytucjonalnej i rehabilitacji osób niepełnosprawnych i jej koordynowanie,
8) współpraca z sądami w sprawach dotyczących opieki i wychowania dzieci pozbawionych częściowo lub całkowicie opieki rodzicielskiej,
9) sporządzanie sprawozdań z działalności PCPR,
10) dokonywanie analizy zjawisk dotyczących zapotrzebowania na świadczenia pomocy instytucjonalnej i rehabilitacji osób niepełnosprawnych oraz pomocy dziecku i rodzinie,
11) realizacja projektów finansowanych z funduszy zewnętrznych, w tym ze środków unijnych,
12) planowanie i realizacja budżetu,
13) wykonywanie innych zadań wynikających z przepisów ustaw oraz aktów wykonawczych,
a także Statutu i Regulaminu PCPR.
VI) Warunki zatrudnienia:
1) Praca administracyjno-biurowa w systemie jednozmianowym na stanowisku kierowniczym.
2) Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie.
3) Zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy.
4) Miejsce wykonywania pracy: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Hrubieszowie
ul. Ceglana 58/1, 22-500 Hrubieszów.
5) W lipcu 2021 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Hrubieszowie rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosił powyżej 6 %.
VII) Wymagane dokumenty:
1) CV,
2) Wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (załącznik nr 1 do ogłoszenia),
3) list motywacyjny,
4) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
5) kopie dokumentów potwierdzających staż pracy,
6) kopie dokumentów potwierdzające posiadane uprawnienia i umiejętności,
7) oświadczenia podpisane czytelnym podpisem o:
a. posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych,
b. korzystaniu z pełni praw publicznych,
c. nieposzlakowanej opinii,
d. posiadaniu obywatelstwa polskiego,
e. braku prawomocnego skazania wyrokiem sądu za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
f. stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na danym stanowisku,
g. braku zakazu pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o których mowa a art. 1 pkt 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz 305 z późn. zm.),
h. wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji (załączniki nr 2,3 do ogłoszenia).
8) inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
Wszystkie kopie dokumentów muszą być potwierdzone „za zgodność z oryginałem” przez składającego aplikację. Brak podpisu na w/w oświadczeniach i innych dokumentach będzie uznany za brak wymagań formalnych.
Dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem "Nabór na wolne stanowisko urzędnicze: Dyrektor Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie
w Hrubieszowie do dnia 10 września 2021 roku w Starostwie Powiatowym w Hrubieszowie ul. Narutowicza 34, w godzinach pracy urzędu lub pocztą (w przypadku przesyłki decyduje data wpływu oferty do urzędu).
Postanowienia końcowe:
1)Oferty niekompletne lub złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
2)Dokumenty aplikacyjne (życiorys, list motywacyjny, kwestionariusz osobowy, obowiązek informacyjny) powinny być opatrzone czytelnym własnoręcznym podpisem przez osobę ubiegająca się o zatrudnienie.
3)Kserokopie dokumentów aplikacyjnych powinny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez osobę ubiegającą się o zatrudnienie poprzez złożenie własnoręcznego podpisu ( za zgodność z oryginałem, data, czytelny podpis).
4)Brak podpisu na dokumentach aplikacyjnych będzie uznany za brak spełnienia wymagań formalnych.
5)Kandydaci spełniający wymagania formalne, kwalifikujący się do dalszego etapu naboru, będą powiadamiani telefonicznie o terminie i miejscu przeprowadzenia testu kwalifikacyjnego oraz rozmowy kwalifikacyjnej przez sekretarza Komisji, w ciągu 5 dni od daty otwarcia ofert. W przypadku niemożności telefonicznego skontaktowania się z kandydatem w tym terminie Komisja wyklucza kandydata z dalszego postępowania rekrutacyjnego. W składanych dokumentach aplikacyjnych należy obowiązkowo wskazać numer telefonu do celów prowadzonej rekrutacji.
6)W przypadku niestawienia się kandydata na test kwalifikacyjny lub rozmowę kwalifikacyjną Komisja wyklucza go z dalszego postępowania rekrutacyjnego. Od decyzji Komisji nie przysługuje odwołanie.
7)Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Powiatu Hrubieszowskiego (http://bip.starostwo.hrubieszow.pl/) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Starostwa Powiatowego w Hrubieszowie ul. Narutowicza 34, 22-500 Hrubieszów.
8)Nabór realizowany jest zgodnie z zasadami określonymi w Zarządzeniu Nr20/2020 Starosty Hrubieszowskiego z dnia 15 kwietnia 2020 roku w sprawie Regulaminu naboru na wolne stanowiska urzędnicze, w tym kierownicze stanowiska urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Hrubieszowie.
9)Po upływie trzech miesięcy od dnia upowszechnienia wyników naboru, nieodebrane przez kandydatów dokumenty zostaną protokolarnie zniszczone.
10)Osobą upoważnioną do kontaktów z kandydatami jest Sekretarz Powiatu Pan Gerard Pisiewicz tel. 84 696 50 68 wew.26.
Starosta
/-/ Aneta Karpiuk